21 marca 2013

173. Simpson sweater


Było mi smutno, kiedy zrozumiałem, że we wszystkim prześcignąłem mojego ojca.
 
Bart zrozumiał to, kiedy miał cztery lata.
__________________________________________


Simpsonowie to kreskówka, która nigdy mi się nie znudzi, a oglądnięcie choćby
jednego odcinka dziennie jest dla mnie obowiązkowe ;).
Dlatego, gdy zobaczyłam sweter z Bartem, od razu stał się moim "must have".
By całość nabrała dziewczęcości, połączyłam go ze spódnicą, ale świetnie sprawdza się też w luźnych,
wygodnych stylizacjach na co dzień.

Enjoy (:













sweter: sheinside, spódnica: Cocktail Shock, biżuteria: Tell My Why Shop/no name


KONKURS !
Chciałam Was zaprosić na konkurs organizowany przez Peanut Butter Jelly Time,
w którym do wygrania jest tank top i bransoletka: KLIK
Sama posiadam koszulkę i czapkę z PBJT, więc szczerze polecam i zachęcam do wzięcia udziału:))

73 komentarze:

  1. super sweter, też uwielbiam simpsonów, ale już dawno nie widziałem. + ten kapelusz<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny sweter ! ;>
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie!! Tak radośnie, wiosennie- jak na 1dzień wiosny przystało :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny jest ten sweter! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz! świetny sweter!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, ładana i zgodna całość! ;D ^^
    ~Paula.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę się nadziwić jak Ty pięknie wyglądasz w tej fryzurze! :P

    OdpowiedzUsuń
  8. ok to jest fantastyczne ,wszystko z gory na dół! zachwycam sie|! piekna fryzura!

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna stylizacja :) i kapelusz <3

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny ten sweter :)

    http://newlifewithfashion.blogspot.com/2013/03/426-retro-lady.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Simpsonowy sweterek, no prosze! Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna stylizacja! :D
    Jestem bardzo ciekawa ile masz wzrostu.. 160 cm? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 160 cm to tylko w dowodzie ^^
      156 cm mam ;)

      Usuń
  13. Cudowna ta stylizacja. Ja również nie mogę się napatrzeć. Geniapne połączenie.

    Miałabyś ochotę na wspólną obserwacje? Daj mi znać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie wyglądasz <3 Skąd masz ten kapelusz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa, zapomniałam podpisać, ale pojawiał się już na blogu:) z sh:)

      Usuń
  15. Śliczna spódniczka.


    www.karmimypsiaki.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna stylizacja, cudowna spódniczka. Gdzie kupiłaś ten sweterek?

    OdpowiedzUsuń
  17. bosko dobrałaś kolory :) Jestem zachwycona :)

    wpadnij do mnie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nieziemski jest ten sweter, nie mogę się na niego napatrzeć <3!
    Gdzie robiłaś zdjęcia? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod Operą Krakowską:)
      :*

      Usuń
    2. Dobra miejscówka ;> Muszę tam kiedyś się "ofotkować"! :D

      Usuń
  19. Miało być uroczo, modnie i zabawnie? Tak właśnie jest :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoja stylówka bardzo mi się podoba! strasznie, ale to strasznie. Poza tym jesteś prześliczną dziewczyną i szkoda tylko, że z Krakowa, bo normalnie z wielką przyjemnością porobiłabym Ci jakieś zdjęcia :) ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  21. jesteś taka ładna!:)
    świetna ta spódnica; próbuję ją kupic, ale wciąż się waham.
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam Cię w spódnicach! Mój twój ulubiony LOOK :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz! extra spódnica :) pozdrawiam i zapraszam do sibie

    OdpowiedzUsuń
  24. swietnie wygladasz;>

    zapraszam do siebie ;>

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacja! Uwielbiam the Simpsons! W ogóle cóż to za świetny blog! Co za włosy! Czemu trafiłam tu tak późno?

    OdpowiedzUsuń
  26. Simpsonowie są kopalnią życiowych mądrości, a Bart na swetrze prezentuje się równie świetnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. Karola od liceum kocham Twoje włosy, ale teraz to już przesadziłaś!! Jak one mogą być AŻ TAK cudowne?! zżera mnie zazdrość ;d buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo ; * ale niestety są trochę zniszczone na końcach, więc nie ma co zazdrościć ;< szkoda, że nie wiem, kto pisze ^^

      Usuń
  28. Świetny look :) To chyba pierwsza stylizacja z tą swetrem, która mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna stylizacja bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  30. I spódnica i kapelusz i sweter - wszystko mi się podoba!
    Nawet nie będę się zbytnio rozpisywać - mega look! <3

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam tą bajkę! sweter super!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Twoja stylizacja znalazła się na naszym fanpage-u! Życzymy wielu głosów WOW! Fajnie że z nami jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  33. zestaw idealny:) świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ślicznie to wszystko ze sobą zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  35. naprawdę świetna stylizacja, wszystko ze sobą idealnie współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam takie stylizacje :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. świetna stylówka!!!i obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zostałaś nominowana do konkursu The Versatile Blogger Award na moim blogu! Zapraszam! http://www.basketball-and-cosmetics.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne zdjęcia :)
    Cudownie dobrany zestaw, świetnie się w nim prezentujesz.
    Bardzo mi się podoba :)
    POzdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Mega ! Marzą mi się kapelusze, ale się nigdy nie mogę zebrać, żeby kupić coś porządnego. Nawet tło masz idealnie dobrane, london look jak nic ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. wyglądasz mega, chętnie ukradłabym Ci sweter, spódnicę, kapelusz, biżuterię, buty, torebkę, paznokcie. yyy wymieniłam wszystko? Tak chcę wszystko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo podoba mi się spódniczka i melonik :) słodki zestaw

    OdpowiedzUsuń
  43. o, a ja nigdy nie oglądałam tej kreskówki :-) wielbię Twój kapelusz!

    OdpowiedzUsuń
  44. Pięknie! spódniczka świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. sweter jest WOW!!<3
    świetny outfit!<3

    OdpowiedzUsuń
  46. Boski kapelusz <3
    Bart jak to Bart... robi furorę :D Ale nie większą niż Ty :*

    OdpowiedzUsuń
  47. jaki piękny sweterek! cudowny, bardzo Ci pasuje, też go chce :) zapraszam:

    czescwam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

; )